Patikėję buhalterinės
apskaitos tvarkymą
mums, Jūs tikrai
sutaupysite!

Buhalterinės paslaugos

Negaišite savo brangaus laiko ieškodami kvalifikuoto buhalterio – mes jį jau turime.

  • Išvengsite baudų ir bereikalingo streso;
  • Sutaupysite Sodros, gyventojų pajamų, privalomojo sveikatos draudimo įmokas;
  • Sutaupysite darbo vietos sukūrimo, buhalterinės programos įsigijimo, buhalterio kvalifikacijos kėlimo, baldų įsigijimo, kanceliarijos ir daug kitų išlaidų.
Apleistos buhalterijos tvarkymas

Jei Jūsų įmonėje kurį laiką nebuvo vedama buhalterinė apskaita ir atrodo, kad jau beviltiška yra visa tai sutvarkyti, kreipkitės į mus. Mes sutvarkysime visą dokumentaciją, parengsime ir pateiksime valstybinėms instancijoms reikiamus duomenis ir, reikalui esant, patikslinsime mokestines ataskaitas. Pasitaisyti niekada nevėlu.

Buhalterinės apskaitos paslaugos pagal nuolatines sutartis

Kvalifikuota ir tvarkinga apskaita

Reguliariai ir laiku gausite naudingą informaciją apie įmonės finansinę padėtį, skolas, įsiskolinimus, likučius pagal Jūsų pateiktus pirminius apskaitos dokumentus ir Jūsų pageidaujama forma.

Informacija ir teminai

Jūs galėsite iš anksto planuoti savo išlaidas, mokėjimus savo klientams, laiku būsite informuoti apie priskaičiuotus mokesčius, bei jų sumokėjimo terminus.

Komunikacija

Jei dirbsite su mumis, Jūsų įmonės buhalterijos tvarkymas priklausys ne nuo vieno buhalterio, bet nuo komandos kompetencijos, tačiau tiesiogiai dirbti su Jumis bus paskirtas vienas specialistas su kuriuo Jūs nuolat bendrausite.

Dokumentų tvarkymas

Dokumentų pristatymas vyksta sutartyje numatytu periodiškumu, priklausomai nuo Jūsų poreikių gauti finansinę informaciją, skolų būklę ir pan.

Apskaitą tvarkančio asmens funkcija
  • Jei turite apskaitininką, kuris įmonės viduje atlieka pirminių dokumentų suvedimą į sistemą, tačiau jam trūksta žinių sudaryti finansines ir mokestines ataskaitas, galime pasiūlyti jums išeitį.
  • Mes atliekame apskaitininko atliktų ūkinių operacijų kontrolę, apskaičiuojame mokesčius, sudarome mokestines ataskaitas ir pateikiame jas atitinkamoms instancijoms, konsultuojame Jus ir Jūsų apskaitininką apskaitos ir mokesčių klausimais, o taip pat Jūsų pageidaujama forma parengiame ataskaitas Jūsų vadovybei.
  • Patyręs UAB „Audilona“ personalas daro viską, kad sumažintų klientų darbą iki dokumentų pasirašymo mėnesio gale ir rezultatų sekimo. Įmonė tvarko ir paruošia visus dokumentus, kurių gali prireikti Klientui, įskaitant sąskaitų sąrašą, klientų, prekių bei paslaugų korteles, skolų ir išankstinių apmokėjimų sąskaitas bei mokėjimų grynais pinigais dinamiką. Įmonė taip pat tvarko pirkimų ir pardavimų registrą, ruošia oficialias ataskaitas klientams bei valstybės institucijoms ir prižiūri buhalteriją. Visa tai atliekama tinkamu laiku. Mūsų įmonės atstovai dalyvauja akcininkų susitikimuose bei kituose susirinkimuose, kur reikia ginti finansinius klientų interesus. Būtent dėl šios priežasties, Klientai sutaupo pinigus, laiką ir nervus.
Turite klausimų? Susisiekime

Paslaugų įkainiai

Paslaugų įkainiai nustatomi tarpusavio susitarimu.
Dažniausiai jie priklauso nuo dokumentų srauto bei darbuotojų skaičiaus tvarkomoje įmonėje.